Dijital İndirek Bonding

DİBS; İntraoral tarayıcı veya alçı modellerin labratuvar tarayıcı ile taranması ile oluştural dijital modeller üzerine özel ortodonti ve braket yerleştirme programları kullanılarak hassas şekilde yerleştirilen sabit ortodontik elemanların (Braket, tüp) taşıyıcı (tray) yardımı ile hasta ağızına transfer edilmesidir. Taşıyıcı (tray) oluşturma konusunda iki farklı yöntem kullanılabilmektedir.

Hasta konforu, hassasiyet, braket konumlandırma hataları, klinik veya laboratuvar da harcanan süre, estetik, hijyen, bağlanma dayanımı, braket kopma oranları, periodontal dokular üzerine etkileri, maliyet gibi konularda kıyaslandığında dijital indirek bonding sisteminin üstünlüğü ortaya çıkmaktadır.
Ortodontide braket yerleştirme, zaman alan ve hassasiyet gerektiren bir işlemdir ayrıca tedavi başarısında belkide planlama ile birlikte en önemli yere sahip konulardandır.

Dijtal IBT sisteminde braket konumlandırma, özel ortodonti programları ile belirlenen talimatlar doğrultusunda dijital hassasiyet ile yapılır. Braketler okluzogingival ve mesiodistal bütüm ölçümler değerlendirilerek çok hassas şekilde yerleştirilir

Gerçek zamanlı sonuç similasyonu verir ve hastalar için çok etkileyici bu farklılık tedavi planını kabul etmesinde önemli bir yere sahiptir. (Hasta tedavi sonrası dişlerinin ne şekilde görüleceğini yaklaşık olarak daha braketleri yapıştırılmadan görür) Bu aşamada hastaya doğru bir strateji ile yaklaşmak ve DİBS avantaj ve ayrıcalıklarını hissettirmeniz tedavi istatistiklerinizi yukarı yönde etkileyeceltir.

Dijital IDB, tüm braketleri aynı anda, dijital hassasiyet ile uygulamanızı sağlar, bu da hastanın koltuk zamanından tasarruf sağlayan ve hasta konforunu artıran bir tray (taşıyıcı) kullanarak uygulanır.

Dijital indirek bonding sistemi ile hekimler için en yorucu ve zaman alan braketleme seansı, çok kolay ve keyifli hale gelir. Braketleme seansında saatlerle ifade edilen süreler, artık (alt – üst) 10-15 dakika zaman almaktadır.

Dijital IDB ile, çok fazla satıcının sunduğu 700’den fazla orijinal braket kütüphanesi ile mevcut en geniş orijinal braket kütüphanesi seçenekleri arasından tercih yapabilirsiniz.

Biz Sizi Arayalım